lördag 29 oktober 2016

Min nya kompis

Igår överraskade Viktor mig med en Iphone 7! Han hade tidigare pratat om att köpa en till födelsedag/julklapp åt mig, men han tyckte det var onödigt att vänta så nu har jag en helt egen sådan, i rosa dessutom.


Den har ju en massa nya funktioner som jag inte riktigt förstått mig på, så det bästa hittills är definitivt kameran. Det var egentligen en kamera jag initialt ville ha så det var ju lika bra med en telefon med en bra kamera. Samsungs kamera jämfört med denna är som natt och dag. Så nu ska jag försöka skärpa mig på kamerafronten och ge er mer och bättre bilder. Man ska ju ha något att fotografera då förstås å.. hmm..

Idag ska jag hursomhelst njuta av det soliga höstvädret vi har. Tänkte eventuellt gå en runda runt fina Långsjön. Blir nog ingen ordentlig löpning ännu, men men, allt har sin tid.

Ha en fin lördag people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar